zondag 2 februari 2014

Give away tot 14 februari

15 januari 2014 bestond mijn blog één jaartje en onlangs bereikte ik zelfs het magische getal van 100 volgers en 37 via bloglovin. Redenen genoeg om een give away te organiseren.
Dat jaar is alleszins voorbijgevlogen en ik heb in blogland veel haak- en andere verwanten leren kennen, en door hen veel creativiteit opgedaan. Bloggen is voor mij echt een meerwaarde geworden in mijn leven.
 
Genoeg gezeverd hoor ik jullie denken. Wat valt er te winnen? 3 dingen...dus je hoeft niet te kiezen, als je wint, zijn ze alle drie voor jou.
Ik zou zeggen, kruip als jullie het leuk vinden in jullie toetsen en laat een reactie achter. Op 14 februari - jawel - maak ik de winnaar bekend. Men zegge het voort :-)
 
10 kleine mandala's die je als onderzetter kan gebruiken maar tevens als slinger. Vandaar het wit bolletje in het midden, dat is de gehaakte draad waar je de mandala's naar eigen goesting kan ophangen.
 


Een gehaakte kussensloop, de voorkant is gehaakt en de achterkant is stof die je met lusjes kan vastknopen. Het enige waar je zelf voor moet zorgen is een binnenkussen.
 


Een gehaakt hoesje voor een gsm, smartphone of iPod. Het patroontje haalde ik hier

 
Veel succes! PIXIE

56 opmerkingen:

  1. Keitof, en zo'n superregelmatige haaksteekjes !
    Ik doe graag mee en zet een linkje bij mij.
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat met je eenjarig bestaan.
    Ik ondervind blogland ook als een verrijking.
    Jij beschrijft het perfect.

    Jouw giveaway doet me aan de mijne denken,
    door al mijn zorgen,
    gaat hij voortdurend uit mijn hoofd.
    Ik ga er deze week werk van maken,
    houd maar in de gaten.

    En ik weet niet of we bij jou mogen kiezen wat we zouden willen winnen:
    maar in geval van "ja",
    ben ik kandidaat voor de mandala's. Ze lijken me perfect op mijn huis in lentesfeer te brengen. Heel mooie kleurtjes!


    Prettige zondag,

    Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Er valt niet te kiezen :-)
      Jullie gaan voor alles...
      en jouw give away, komt in orde...doen als je er aan toe bent

      Verwijderen
  3. Bloggen is voor mij ook een blijver. Zo ontzettend creatief verrijkend. Wat een gave dingen heb je gehaakt! Ik word er hebberig van! Alledrie leuk, maar als ik mag kiezen, dan zou ik graag voor het kussenhoes gaan. Zou heel goed hier op onze bank staan!. Groetjes Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Inderdaad, ook ik blog heel graag... heb er dan ook meer dan één (blogjes, bedoel ik).
    Ik doe heel graag mee met je give away, linkje komt er aan...
    Ik zou de mandala's wel leuk vinden voor in mijn klas ;-)
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. bedankt voor de link en weet niet of ik je andere blog al volg, hmmm eens onderzoeken...

      Verwijderen
  5. Anoniem6:20 p.m.

    jemig dat zijn me nogal prijzen ♥ alledrie even mooi en nuttig :-)
    ik zal link op blog plaatsen hoor en feliessss met al 100 volgers plus de rest
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, wat een grote prijs. Ik doe graag mee. Leuk om wat meer haakwerk van een ander in huis te hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefliciteerd met je jaar bloggen en natuurlijk ook met je 100 volgers!
    En, wat een mooie cadeautjes geef je weg. Die wil ik maar wat graag winnen.
    X Nana

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw at en leuke give away. ik doe graag mee.Enne van harte natuurlijk met je 100 volgers en je eerste blogverjaardag. Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met je 101 volgers.
    Super leuk zeg deze give-away.
    Graag doe ik dus mee,want het zou een leuk kadootje nog zijn voor onze trouwdag.
    Groetjes van Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo zeg, dat is een hele berg!
    Gefeliciteerd met je blogverjaardag en met je volgersschare :-)
    Ik wil nog even sorry tegen je zeggen: op Haak maar aan heb ik vrij kort na jou een bericht geplaatst, maar dat was niet de bedoeling. Ik had het in concept gezet om het later te plaatsen, zodat men jouw bericht een tijd zou zien, maar het werd toch gepubliceerd; het was geen opzet!
    Ik zal een link op mijn blog plaatsen voor deze geweldige give away, wie weet heb je binnenkort wel 200 volgers als iedereen linkt :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Merci voor het linkje en geen probleem hoor wat Haak maar aan betreft. Wel lief dat je er effe mee wou wachten.

      Verwijderen
  11. Wow! Wat mooi! Ik waag graag een kansje :)! En nog gefeliciteerd met je blogverjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wauw ... net je blogje ontdekt ...
    wat een leuke creaties maak jij ...
    Proficiat met je blogverjaardag!!
    ik haal heel veel inspiratie uit alle blogs die ik volg
    misschien moet ik ook wel eens een blogje maken
    en wat een leuke super give away
    ik doe heel graag mee!!
    fijne avond!
    Greet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. thx
      en niet twijfelen om zelf een blog te beginnen. heb nu spijt dat ik er niet eerder mee ben begonnen. Het is zo fijn

      Verwijderen
  13. Nou zeg, dat jaartje is als een sneltrein voorbij gevlogen hé ! Ik ben al een hele tijd volger en vind het leuk om inspiratie op te doen. Die combinatie van groen-paars-wit in je kussensloop is prachtig ! Natuurlijk doe ik graag mee voor deze leuke dingen :)
    Doe er nog maar vele blogjaartjes bij.
    'n vrolijk groetje,
    sneksniltje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow, wat een prijzenpot daar wil ik wel een kansje op wagen. Hartelijk gefeliciteerd met je blogverjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik doe mee! En eerlijk is eerlijk: ik herken het zinnetje 'bloggen is voor mij een meerwaarde' dus ook echt wel!! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Grappig, ik heb op mijn blog ook een give away geplaatst vandaag omdat ik de 100 volgers ben gepasseerd (op Bloglovin). Ik doe graag mee met jouw give away. Leuke spulletjes! Ik denk dat een deel voor mijn dochter zou zijn. Zij vindt de kleuren van de mandala's helemaal leuk (blauw en roze...). Veel plezier in je volgende blogjaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi hoi , ik zag je bij me zus Jenneke, en ik ga je volgen. Leuke spullen maak je zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gefeliciteerd met je blog verjaardag en je vele volgers, warvan ik er eentje ben. En ik doe heel graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauww, wat een super give away!
    En een hele leuke blog!
    Ik doe dus graag mee en je hebt er gelijk een volger bij ! :)
    Gr. Angel

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Anoniem1:05 p.m.

    Gefeliciteerd,wat een superleuke give-away,ik doe niet mee,ben pas net volger geworden,fijne week,lieve groet Musje,dank je voor je berichtje op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. heb gereageerd op je blogje dus nu weet je dat je mee de pot in gaat :-)

      Verwijderen
  21. Anoniem3:19 p.m.

    Wow gefeliciteerd. je hebt het magische getal van 100 volgers ook al gepasseerd. Leuk! Bij mij is de 100 nog heeeeel ver weg ;-)

    Je give away is leuk. Ik waag graag een gokje.

    Gr lisa

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Fijn, en ik zal eens een blogberichtje over jou plasseren, dan gaat het misschien wat rapper, als dat goed is voor jou tenminste

      Verwijderen
  22. Wauw, ook al 1 jaar aan 't bloggen. Proficiat! En 100 volgers amai, daar moet ik zelf nog wat voor sparen vrees ik. :-) Leuke give away. Ik zet direct een linkje!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een moois schitterend gemaakt. Ik waag graag een gokje op die prachtige onderzetters.
    Groetjes Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik doe graag mee met je give away. Amai, wat een leuke dingen en proficiat met je volgers !
    Groetjes,
    Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Olrighty!! Ik doe graag mee met deze wel hele leuke give-away! En heb ik toch wel net een kussen liggen zeker dat wel zo'n mooi hoesje kan gebruiken :-) Ene... nog proficiat met je blogverjaardag! Een hele verrijking hé, blogland :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Gefeliciteerd met 1 jarige bestaan van je blog! Ik merk ook dat ik bloggen erg leuk vind, en inspiratie op doen bij andere bloggers is ook super leuk (tevens ben ik ook verslaafd aan pinterest! wat een hoop leuks vind je daar!!) En 100 volgers, top zeg! Heb er nu 35 dus heb nog even te gaan :-)

    Ik doe ook graag mee met je Give Away, super leuke dingen heb je gemaakt! Daar weet ik wel mooi plekjes voor....

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Gefeliciteerd!!! En ik volg je met VEEL plezier ;) Vind het altijd leuk om je blogberichtjes én lieve reacties te lezen. Op naar het volgende jaar!
    Ik doe graag mee met je give away.
    Lieve groetjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat gaaf, natuurlijk doe ik mee.
    Gefeliciteerd met je eerste blog jaar.
    Herken dat meerwaarde gevoel... de winter-dip heeft geen schijn van kans :-) haha.....

    BeantwoordenVerwijderen
  29. je hebt een nieuwe volger! echt leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wow....wat een leuke give away! Ik doe natuurlijk mee!
    Proficiat met je 1-jarig bestaan en 100 volgers. Ik blog nu ruim 2 maandjes en wat is het leuk! Moeilijk uit te leggen aan anderen....heb jij dat ook? Helaas heb jij vorige week niet gewonnen bij mijn giveaway, maar er volgen er nog meer hoor. Zo leuk om te doen en om anderen blij te maken!!! Nou...ik ga duimen!
    Groetjes,Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Leuke blog heb je, heerlijk veel inspiratie. Leuk om zo via via weer op inspirerende blogs te komen. Ik doe ook graag mee! Enne, ga deze week een link op mijn blogje plaatsen.
    Fijne dag!
    Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Oh wauw, net je blog ontdekt en ook al meteen een prachtige give away...
    Ik waag graag mijn kansje, het haken heb ik niet onder de knie!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Gefeliciteerd met je eerste blogverjaardag! En wat een mooie give-away..... Liefs, Natalie

    BeantwoordenVerwijderen
  34. HayHay!
    1 minuut geleden ontdekte ik je blog en ik ga hier nog heeeeel veeeeel minuutjes een kijkje nemen :-) Wat een mooi blog heb je! En natuurlijk ga ik je volgen en doe ik graag mee aan de give away! Wat een prachtige haakcreaties! Love it :-)
    Liefs Danielle
    ahappymess.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Gefeliciteerd met je blogverjaardag ! Wat een coole give away ! Je haakwerkjes zijn echt juweeltjes ! Ik doe dus heel graag mee.
    Ik zal nog een link op mijn blog plaatsen.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Oh, wat heb je een leuk blog! Vind het leuk om je te volgen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat een leuk blog heb je! Ik ga je volgen:)

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Gezellige blog! Ik blijf. Die paspop is echt prachtig en ik doe graag mee aan je give away.
    Fijne dag! Liefs Ivon

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...