dinsdag 23 april 2013

Akotee en Akotwee.

Een dagje uit in Antwerpen...
Ocharm vriendlief. Die werkt daar al 5 dagen per week en als hij dan al eens verlof pakt dan wil zijn madam per sé nog eens naar ginder i.p.v. naar Brussel, Gent of Maastricht. Maar het was voor mij al zooo lang geleden dat ik daar nog eens voet op aarde had gezet dat hij redelijk snel gezwicht is.
Antwerpen dus...
Altijd leuk om rond te snuisteren en inspiratie op te doen. Voel me dan net een konijn zoals ik van de ene kant naar de andere woeper, neus in de lucht en snuffelen maar totdat ik iets zie of tegenkom dat voor mij de moeite waard is. ( Dan is het ter plaatste rust en kan het niet lang genoeg duren.)
En iets dat méér dan het vermelden waard is, zijn de 2 naast elkaar gelegen winkeltjes Akotee en Akotwee in de Melkstraat nr 28/30. Mijn ogen begonnen al uit te puilen als ik in de verte de gevel nog maar zag en eens binnen begon ik spontaan te kwijlen bij de aanblik van al dat schattigs, leuks en vrolijks. Vriendlief begon al lichtelijk ongerust naar mij te kijken omdat ondertussen het woord HEBBEN op mijn voorhoofd stond te flikkeren. En in de tweede fase had ik het gevoel dat hij deed alsof hij niet bij mij hoorde maar misschien heb ik mij dat maar ingebeeld.
Maar wat doet een mens als ie continu nieuwe spulletjes ontdekt en echt niet uitgekeken geraakt...blijven natuurlijk, genieten, fotootjes nemen en denken aan de bloglezers!!!
Geniet dus mee via de fotootjes en oh ja, ze hebben een leuke website EN een webshop online. Allen daarheen zou ik zeggen en zéker vriendlief want moederkesdag zit er aan te komen alsook mijn verjaardag op 1 juni :-) Niets zo gemakkelijk als mijn cadootje online te bestellen toch.
 
Hertekopjes, stuk voor stuk even mooi

Prachtig tapijt!!!!
 
Detailfoto ervan

Zalige en mooie klompen

Kussens, ja dat zat wel snor
 
 
Koffertjes

RETRO RADIO, oei... ik voel iets kriebelen op mijn voorhoofd. Zouden ze die ook in het roze hebben?

Schattige uiltjes als koelkastmagneetjes
 PIXIE


















1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...