vrijdag 10 mei 2013

Fotootjes van de kunstroute in Werchter

Lang geleden dat ik nog iets van mij heb laten horen maar ik wist niet dat er zoveel voorbereiding kroop in het opstellen van mijn spullen en dan spreek ik nog niet van al die dingen die ik nog moest afwerken. Ik at garen en sliep met een "to do lijstje". Maar het was het allemaal waard, want het was in één woord megasuperfantastisch. Prachtig weer, véél volk, toffe mensen en ontdekken van nieuwe kunsten, wat moet een mens nog meer? Heb door de drukte weinig foto's kunnen nemen maar hier volgt toch een kleine impressie...

Mijn gerecycleerd hert

 
 Mijn gerecycleerd koffertje op een gevonden tafeltje met hert en gehaakte doiley
Compleet met fluo sokjes
 

 Mijn keramieken potten en bollen
 

 
Het mooie werk van de toffe Lieve die letters in steen kapt
 


Tot snel
PIXIE

5 opmerkingen:

  1. Love the white suitcase table with the pink socks!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Cute blogheader and lovely postings. The pink socks on the table is adorable. Ek is jou nuutste bewonderaar vanuit Suid Afrika. Groete.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I'm loving your creations. Anything stag head and I'm there. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zit 'n beetje te snuiten op uwe blog, word ik toch zeker niet verliefd... Dat tafelke met sokskes !!! Dat is gewoon fan-tas-tisch !!! (Kringloop, ik hoop dat ge mij deze week ergens zo'n tafelke laat vinden, want zoiets moet ik ook hebben... )

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...