zaterdag 18 mei 2013

of hoe Serafina mijn haak-trolley inpikt.

Gezien er hier momenteel weinig "haakverkeer" is, een klein relaasje. Had bij Ikea een trolley gekocht om al mijn haaksels in wording in op te bergen. Zodat de mensen zich inderdaad ongegeneerd en zonder onaangename verrassingen in de zetel kunnen placeren. Alles lukte wonderwel goed totdat Serafina het nieuwe ding ontdekte. Sindsdien is het terug zoeken naar mijn speldenkussen, mijn haaknaalden en mijn schaar (jawel,die liggen in de tweede bak). En net als ik mijn garen zo mooi in het bovenste bakje had geordend, zag ik draden naar beneden kronkelen. Hoe ze dat gedaan heeft, is mij een raadsel. Ze heeft er nog een dekentje (dat een kussen moet worden) in gesleurd en madam ligt blijkbaar goed. Nu weigert ze haar slaapplaats op te geven en geraakt de zetel terug voller en voller. Juge grommelt, pixie jr lacht, ikke rol met mijn ogen en Serafina is happy...


 


Even testen of ik goed lig...
maar héé, wat doet dat draadje hier? 
 
 
                                    





                                             
     
      

Dat komt precies van ergens hier  boven .















Ach, het zal mij een worst wezen. Ik
ben moe
                                                                 en ik ga slapen
                                                          
















ohhh ik kan mij in mijn heerlijke nieuwe bed
maar moeilijk wakker houden
Doei, ik duik onder, see you next time
 
PIXIE
                                                           
 

3 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...