zondag 19 mei 2013

Wie het schoentje past, trekke het aan...

Pixie Junior begint eindelijk te groeien - dat mag ook wel, ze is op 17 mei 11 jaar geworden - en blij dat ze is! Maar wat haar helemaal euforisch maakt, is dat ze EINDELIJK van schoenmaat 33 naar 34 is gegaan. Moeke (mijn mama) met schoenmaat 35, heeft het geweten. Tijdens een bezoekje aan mijn ouders in het verre Limburg :-) was schoenen van moeke passen dus aan de orde.
Had ik toen nog niet geweten van wie zij haar schoenenfascinatie heeft, dan was het mij die dag wel duidelijk geworden!
Sinds ze haar eerste schoentjes kreeg (ochotekes... maatje 19) kunnen we geen schoenenwinkel voorbijlopen of ze probeert me binnen te sleuren, "gewoon effe kijken mama". (ja we weten ondertussen wel waar dat naar toe leidt) Eh... sleuren is in mijn geval zwaar overdreven. Ik ruik ze namelijk al op kilometers afstand. Die paradijselijke oorden met zo veel verleidelijke voetjuwelen, die elegante vormen, bandjes, kleuren en die Heilige Hoge Hakken. Aaaarrrrrggghhhhhhhh...een mens zou van minder in extase geraken.
Eh, voor ik mij te ver laat gaan, een paar fotootjes.

Pixie jr met de schoenen van moeke, nog net iets te groot
maar wel lekker retro allemaal

 
met haar klompkes
 
met haar nieuwe zwarte sandaaltjes

en met mama's nieuwe roze fluo sandalen
  
Dat kind krijgt precies lange benen of is dat het effect van die schoenen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...