dinsdag 10 september 2013

Nostalgie

Keelpijn en spierpijn sinds het weekend en nu nog gratis een dikke verkoudheid erbij.
Natuurlijk vlak voor we weer beginnen werken en terug in de mallestroomflow des levens terecht komen. En net nu neem ik dan ook nog deel aan een goede daad van de Verdubbeldame ( je een week wassen aan de lavabo met koud water maar daar heb ik dus nu wel lauw water van gemaakt, met permissie:-)
Neem eens een kijkje op haar blog , het is echt de moeite waard!

Enfin, het is maar een kopvalling en die passeert wel vanzelf...

Heb ooit op een blog (sorry maar ik weet echt niet meer welke) vlaggetjes gezien, genaaid op een stuk stof en in een borduurring geplaatst. Ik vond dat toen zo mooi
en het is altijd in mijn achterhoofd blijven rondzweven.
En dan wordt dat op een gegeven moment gemaakt eh. Ik heb borduurstof gebruikt en restjes stof van een oud mutsje van Pixie junior. Als ik daar nu naar kijk, dan zie ik weer dat schattige koppeke voor mij en word ik lichtjes melancholisch. Ach, ze worden veel te rap groot, ook al lijkt het op dat moment niet zo :-)

Ter herinnering, je kan nog altijd meedoen aan mijn give away tot vrijdag aanstaande.

PIXIE

4 opmerkingen:

  1. Lieve vlaggetjes. En beterschap, hier ook geen fitte dame...zelfde klachten. Gaat rond...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettend leuk schilderijtje is dit zo in die borduurring!
    Wat naar dat jij je zo voelt. Ik wens je beterschap! Liefs Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi!! Hé, ik las op mijn blog dat je schreef 'Groetjes uit Werchter' :-) My hometown

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt heel leuk! Ga ik onthouden (zeg maar: pinnen). Welkom als volger op mijn blog. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...