woensdag 23 oktober 2013

gehaakte matten indigestie

Het jaar loopt stillekesaan op zijn einde en die UFO's moeten af.
Daarom ben ik er in gevlogen en trakteer ik jullie op een mattenfestijn. U weze gewaarschuwd! Enkele lagen al enige tijd in de lappenmand te verkommeren en eentje is nog vers van de naald.
Het probleem dat zich nl. altijd stelde was dat ze ofwel begonnen te bobbelen, ofwel koppig hun weg omhoog zochten. Ik heb dan beslist om geen patroon meer te volgen en ze na elke rij op de grond te leggen om te zien of ze deden wat ze moesten doen...mooi plat liggen dus! En dat werkte!
Met veel uittrekken was het soms nog de processie van Echternach maar ik ben me er in blijven vastbijten. Met als gevolg dat ik voor de eerstkomende periode geen mat meer kan zien. Hou mij tegen als ik er nog eens aan wil beginnen!
Ondertussen hebben ze allemaal hun plaatsje gekregen (en zoals jullie weten is er ééntje opgeëist door Karamel) en ben ik er toch fier op.


 
 
 
 
Posted by Picasa

1 opmerking:

  1. Heel mooi gemaakt ! Vooral die drie op de bovenste foto vind ik echt super.
    Wat heb je daar veel uurtjes aangewerkt, maar 't resultaat mag er echt wel wezen.
    'n vrolijk groetje,
    sneksniltje

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...