maandag 21 oktober 2013

gehaakt tijdschriften mandje

Eventjes niet geblogd om dan tot de ontdekking te komen dat een bericht van september (gehaakt kussen anno 2007) ineens in oktober verschijnt. Raar...en weet niet hoe ik dat terug moet zetten op de oorspronkelijke datum. Iemand een idee?
 
Hoe dan ook, het volgende blogje...
Ben dol op tijdschriften en boeken. Ik kan dan - droomster zijnde - in een andere wereld duiken, mij daar lekker in rondwentelen, ideeën opdoen, nieuwe dingen ontdekken, alles weer wegleggen en terug vastpakken, en hun heerlijke geur opsnuiven.
Heb er hopen, vooral tijdschriften, kan ze moeilijk wegdoen en ze MOETEN aan mijn bed liggen. Om 's avonds voor het slapen gaan nog even in te neuzen en zo de dag kleurrijk af te sluiten. Maar dat liggen werd rondslingeren en mijn grens - die al redelijk ver ligt- was bereikt. Tijd om een mandje te haken.
 Heb het grootste tijdschrift nl. Flow als maat genomen, een rechthoek gehaakt en als die groot genoeg was gewoon rond in de hoogte gehaakt. Heb mij kunnen inhouden om er deze keer geen knopen op te naaien. Zonder vulsel is het eerder wat slapjes maar door de tijdschriften behoudt het goed zijn vorm.  

                                                                             PIXIE

6 opmerkingen:

  1. Mooi gemaakt en zo staat een stapel tijdschriften nog gezelliger. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk mandje heb je gemaakt! Leuke blog ook!
    Ik kwam op je blog door de lijst( winnaars give-away) op de blog 'Inhaken" en ben nu ook volger geworden. Ook jij nog van harte!

    Fijne avond verder!
    Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dit! Heel mooi! Groetjes Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik weet even niet hoe je dat met die datum kan doen. Maar je hebt een "kei mooi" mandje gemaakt. Heerlijk hé, nog even lezen in bed.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt leuk!
    Staat zo heerlijk vrolijk.
    lekker lezen maar!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk mandje! Welke steek heb je gebruikt?

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...